«Πρεμιέρα» κάνει ο νέος θεσμός του «Εφοριακού της γειτονιάς».
Στόχος του νέου σχεδίου της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων είναι όπως οι εφοριακοί βρεθούν κοντά στους πολίτες, ώστε να λύνουν τα προβλήματα που δεν μπορούν να επιλυθούν μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος Taxis, αλλά και να βοηθούν όσους φορολογούμενους έχουν ανάγκη συνδρομής σε φορολογικά θέματα και προβλήματα που αντιμετωπίζουν.
Θα πρέπει να αναφερθεί ότι με βάση τον σχεδιασμό της ΑΑΔΕ:
1) Θα συσταθούν κινητά συνεργεία εξυπηρέτησης φορολογουμένων, τα οποία σε συνεννόηση με τους δήμους θα ενημερώνουν τους φορολογούμενους.
2) Εξετάζεται, σε δεύτερη φάση, να εγκατασταθούν ηλεκτρονικοί υπολογιστές σε συγκεκριμένους χώρους, ενδεχομένως σε δημαρχεία, όπου μέσω skype οι φορολογούμενοι θα συνδέονται με την εφορία τους ή τα κεντρικά της ΑΑΔΕ, όπου θα μπορούν να ζητούν βοήθεια για θέματα που άπτονται της φορολογικής νομοθεσίας και δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν από τα κατά τόπους γραφεία εξυπηρέτησης φορολογουμένων.
3) Θα δημιουργηθούν 4 ηλεκτρονικοί οδηγοί με τα εξής θέματα:
α) Ζητήματα που αφορούν μισθωτούς υπαλλήλους.
β) Αγορά και πώληση ακινήτων.
γ) Πρώτη φορά φορολογούμενος.
δ) Πώς μπορώ να πληρώσω του φόρους.
Οι φορολογούμενοι θα υποβάλλουν τα ερωτήματά τους ηλεκτρονικά και θα λαμβάνουν εντός της ημέρας απάντηση από την αρμόδια διεύθυνση που θα συσταθεί στην ΑΑΔΕ για τον σκοπό αυτό.
4) Αν και πρόκειται για μακρινό σχέδιο, η φορολογική διοίκηση εξετάζει να προσφέρει υπηρεσίες σε όσους πολίτες έχουν αναπηρία που δεν τους επιτρέπει να υποβάλλουν τη δήλωσή τους μόνοι τους, ή σε ηλικιωμένους χωρίς πόρους. Στο πλαίσιο αυτό θα εξεταστεί η δυνατότητα της κατ’ οίκον επίσκεψης στους ανωτέρω φορολογούμενους προκειμένου να υποβληθεί η δήλωση φορολογίας εισοδήματος.
Πηγή: msn.com