Από το Μάρτιο και έπειτα, έχει αυξηθεί κατακόρυφα η ζήτηση για κατασκευή ηλεκτρονικών καταστημάτων. Ένα πολύ μεγάλο μέρος των επιχειρηματιών αυτών, ενδιαφέρεται να ασχοληθεί σοβαρά με το ηλεκτρονικό επιχειρείν και να μάθει πως το ηλεκτρονικό του κατάστημα θα ξεκινήσει να έχει πωλήσεις και μάλιστα ανοδικές με το πέρασμα των εβδομάδων.
Αυτό το άρθρο είναι για όλους εκείνους που έχουν την όρεξη να ξεκινήσουν σοβαρά την online παρουσία τους, μη θέλοντας να αφήσουν τα πράγματα στην τύχη τους. Φυσικά, αυτά που υπάρχουν παρακάτω, δεν είναι αναγκαίο να γίνουν όλα εξαρχής, μπορούν να έρθουν σιγά – σιγά, όσο το ηλεκτρονικό κατάστημα μεγαλώνει και έχει άλλες απαιτήσεις και ανάγκες.
1. Κατασκευή Ηλεκτρονικού Καταστήματος
Πρέπει να γίνει από επαγγελματία. Είναι αδιαπραγμάτευτο. Ο επαγγελματίας γνωρίζει τι να προσέξει, τι να προτείνει και ξέρει γιατί κάνει αυτό που κάνει. Γνωρίζει τι θέλει να δει το κοινό στο ηλεκτρονικό κατάστημα, τα χρώματα και γενικότερα τη λειτουργικότητά του.
Μέσα στη λειτουργικότητα του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι και η ταχύτητά του. Είναι η βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης. Ποιες λέξεις κλειδιά πρέπει να χρησιμοποιηθούν και πόσο συχνά. Οι μηχανές αναζήτησης, προσέχουν πολύ τη δομή και την ταχύτητα του εκάστοτε ηλεκτρονικού καταστήματος. Αν όλα αυτά δεν γίνουν από κάποιον επαγγελματία, δεν θα έχετε και την ανάλογη επισκεψιμότητα από τα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αυτών. Είναι κάτι που σίγουρα δεν θα θέλατε να συμβεί.
2. Διαφήμιση
Ένα απόλυτα αναγκαίο χαρακτηριστικό για να έχετε πωλήσεις. Αν δεν σας βλέπει το target group σας, είναι λογικό να μην αγοράσει από εσάς. Η διαφήμιση πρέπει να γίνει σε αρκετά κανάλια. Τα πιο βασικά είναι τα Google Ads, Facebook και Instagram. Θα ήταν επίσης πολύ καλό να σκεφτείτε την επιλογή του Pinterest, γιατί η απόδοσή του είναι εξαιρετικά καλή. Φυσικά, θα πρέπει να γίνει από κάποιο άτομο που έχει γνώση των διαφημίσεων στις πλατφόρμες αυτές και θα αναπτύξει μια στρατηγική που θα μεγαλώσει το brand σας.
Δεν πρέπει εδώ να ξεχάσουμε το email marketing. Σύμφωνα με στατιστικές, για κάθε 1 ευρώ που δαπανά μια επιχείρηση, κερδίζει 8 ευρώ. Δημιουργεί αμεσότητα με το κοινό και μπορεί να χτίσει σχέσεις εμπιστοσύνης. Κάτι που είναι πολύ σημαντικό για επαναλαμβανόμενες πωλήσεις.
Τέλος, θα πρέπει να εντάξετε το κατάστημά σας σε μηχανές σύγκρισης τιμών. Σίγουρα θα βοηθήσει πολύ για να προσελκύσετε πιθανούς αγοραστές.
3. Σχέση με το κοινό
Καλή σχέση με το κοινό μας μπορούμε να αναπτύξουμε με πολλούς τρόπους. Δεν μπορούν να αναλυθούν όλοι και φυσικά μπορείτε να βρείτε τρόπους που πιθανόν δεν κάνουν οι ανταγωνιστές σας και που θα σας βοηθήσουν να κερδίσετε επάξια την εμπιστοσύνη του κοινού.
Ένα παράδειγμα είναι η γρήγορη απάντηση μηνυμάτων και email. Μπορεί να φαίνεται λογικό, αλλά η πλειοψηφία δεν το κάνει. Κάντε το εσείς λοιπόν. Απαντήστε στα σχόλιά τους, βρείτε τρόπους να ξεκινήσετε μια συζήτηση από κάποια δημοσίευσή σας, ρωτήστε τη γνώμη τους και γενικότερα κάντε τους ενεργά μέλη της κοινότητάς σας. Φυσικά, όλα αυτά δεν θα έχουν σημασία αν δεν παρέχετε άριστες υπηρεσίες. Να είναι προσεγμένο το προϊόν, η συσκευασία, γρήγορη αποστολή και αλλαγή αν χρειαστεί.
4. Google Analytics
Πολύ πιθανό να μην περιμένατε το Google Analytics να βρίσκεται μέσα στα σημεία που θα κάνουν το ηλεκτρονικό κατάστημά σας να πετύχει. Όμως είναι κομβικής σημασίας. Μπορεί να σας δώσει τρομερές πληροφορίες για τους χρήστες, βάσει των οποίων θα έχετε τη δυνατότητα να κάνετε κινήσεις για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Είναι το πιο σημαντικό εργαλείο για να κατανοήσετε την συμπεριφορά των ατόμων που έκαναν μια επίσκεψη στο eshop σας. Από τη συμπεριφορά αυτή θα γνωρίζετε τι πρέπει να αλλάξετε και που να δώσετε μεγαλύτερη βαρύτητα. Και όλα αυτά στοχευμένα, στο κοινό που σας έχει επισκεφθεί.
Αυτά είναι τα τέσσερα σημεία στο οποία αν επενδύσει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, είναι βέβαιο ότι θα έχει περισσότερο από απλά ικανοποιητικές πωλήσεις. Θα το κάνουν να ξεχωρίζει από τη μάζα και να είναι μια επιχείρηση που ξέρει ακριβώς τι θέλει και τον τρόπο να το αποκτήσει.
Πηγή: www.epixeiro.gr